Κυριακή 7 Απριλίου 2013

FW: FW: Πρθ: Fwd: ΑΝΕΚΔΟΤO:ΖΕΥΓΟΣ ΣΤΟΝ ΣΕΞΟΛΟΓΟ .ΑΝΕΚΔΟΤO!

Το ζεύγος πάει στον σεξολόγο:
Γιατρέ μου ο άνδρας μου δεν μπορεί να.,

δεν έχει στύση .

sΠεράστε στο ιατρείο κυρία μου.



Μα ο άντρας μου έχει πρόβλημα .
Κυρία μου , δεν θα μου μάθετε τη δουλειά μου. Περάστε στο ιατρείο.
Παρακαλώ γδυθείτε .
Μα ο άνδρας μου έχει πρόβλημα .
Γδυθείτε είπα..!
Όλα ..??
Ναι και τα εσώρουχα .
Μα.
Δεν θέλω μα και μου.
Ξαπλώστε ανάσκελα.
Γυρίστε μπρούμητα.
Ανοίξτε τα πόδια σας.
Γυρίστε στο πλάϊ .
Λυγίστε τα πόδια σας.
Εντάξει ντυθείτε και περάστε έξω.
Φωνάζει τον σύζυγο , του προσφέρει κάθισμα , τον χτυπάει στον ώμο και λέει
Δεν έχεις κανένα πρόβλημα , ούτε εμένα μου σηκώθηκε !!!!!

 




avast! Antivirus: Outbound message clean.

Virus Database (VPS): 130407-0, 07/04/2013
Tested on: 7/4/2013 8:56:17 μμ
avast! - copyright (c) 1988-2013 AVAST Software.


Δεν υπάρχουν σχόλια: