Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

FW: Πρθ: Fwd: Fw:

1.Στο σούπερ μάρκετ...

-Κόψτε μου ένα τέταρτο τυρί για τοστ! λέει ο πελάτης στην ξανθιά υπάλληλο.

-Μάλιστα,του λέει εκείνη κι αρχίζει να κόβει,να κόβει να κόβει ασταμάτητα...

-Εεε,φτάνει! της λέει ο πελάτης.

-Μα ένα τέταρτο δε μου ζητήσατε,του λέει η ξανθιά.

-Ναι..

-Ε,τότε έχω άλλα δέκα λεπτά να κόψω!

 

2.Ήταν μια ξανθιά και στον δρόμο της είδε έναν παπαγάλο και σκεφτόταν τι να τον κάνει. Έρχεται ένας αστυνόμος και την ρωτάει:

-Γιατί είστε εδώ όλη μέρα;

-Βρήκα αυτόν τον παπαγάλο και δεν ξέρω τι να τον κάνω.

-Να τον πάτε στο ζωολογικό κήπο.

-Τέλεια ιδέα!

Την επόμενη μέρα ο αστυνόμος βλέπει παλι τον παπαγάλο

με την ξανθιά.

- Κυρία μου, δεν σας είπα να τον πάτε στο ζωολογικό κήπο;

- Στον κήπο τον πήγα χθες. Σήμερα θα τον πάω σινεμά.

 

3.Μια ξανθιά είναι στο μπαλκόνι και φωνάζει τον άνδρα της:

- Αγάπη μου, έλα αμέσως!

- Τί συμβαίνει καλή μου;

- Δες, δύο τύποι μόλις μας έκλεψαν το αυτοκίνητο maV!

- Πώπώ! Μήπως πρόλαβες να δεις ποιοί ήταν;

- Όχι... αλλά πήρα τον αριθμό του αυτοκινήτου!

 

 

4.Η φίλη της ξανθιάς:

- Έλα μέσα χιονίζει

Και η απάντηση:

-Σιγά και έξω χιονίζει...

 

 

5.Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί. Ρωτάει ο ταξιτζής

- Πού πάμε;

και λέει η μία ξανθιά στην άλλη:

- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;

 

 

6.H ξανθιά ρωτάει τον άντρα της:

- Γιώργο, που είναι τα παιδιά;

- Στα αγγλικά, αγάπη μου.

- George, where are the kids?

 

 

 

7.Μια ξανθιά οδηγούσε το αμάξι για να πάει στην δουλειά της. Κάποια στιγμή φτάνει σε ένα κόκκινο φανάρι και σταματάει. Εκεί που περιμένει έρχεται ένας Πακιστανός να καθαρίσει τα τζάμια.

Μόλις είχε πλύνει το αμάξι της, και έτσι του κάνει αρνητικό νόημα και του δίνει 50 λεπτά.

Εκείνος της λέει σε σπαστά ελληνικά:

- Ευχαριστώ κυρία, είστε πολύ όμορφη!

Ανάβει πράσινο το φανάρι και συνεχίζει την διαδρομή της.

Στο επόμενο φανάρι εμφανίζεται πάλι ο ίδιος Πακιστανός, πάει πάλι να της καθαρίσει το τζάμι και ακολουθεί η ίδια διαδικασία.

Στο επόμενο φανάρι πάλι ο ίδιος Πακιστανός και γίνονται πάλι τα ίδια.

Επαναλαμβάνεται αυτό καμιά δεκαριά φορές.

Αφού φτάνει ένα ακόμα κόκκινο φανάρι η ξανθιά βλέπει τον ίδιο Πακιστανό, του κάνει νόημα να πλησιάσει και του λέει:

- Αν σου δώσω 10 ευρώ, θα μου πεις πως το κάνεις και εμφανίζεσαι σε όλα τα φανάρια;

- Αν μου δώσετε 10 ευρώ, λέει ο Πακιστανός χαμογελώντας, θα σας πω και πως να βγείτε από την πλατεία!

 

 

8.Ήταν ένας τυφλός και μπήκε κατά λάθος σε ένα bar για γυναίκες. Κάθεται και νομίζοντας ότι μιλάει στο barman λέει:

"Φίλε, να σου πω το τελευταίο ανέκδοτο για ξανθιές;"

Τον ακούει μια γυναίκα που καθόταν πιο δίπλα και του λέει:

"Φίλε, πριν πεις το ανέκδοτο πρέπει να σου πω 5 πράγματα:

1) η bar woman είναι ξανθιά,

2) η σερβιτόρα είναι ξανθιά,

3) η κοπέλα που κάθεται αριστερά σου είναι 1.90, ξανθιά και έχει μαύρη ζώνη στο καράτε,

4) η κοπέλα που κάθεται δεξιά σου είναι ξανθιά και μόλις προχθές αποφυλακίστηκε για φόνο και...

5) ...κι εγώ είμαι ξανθιά...

Λοιπόν, θέλεις να πεις ακόμη το ανέκδοτό σου;"

Και τότε της απαντάει ο τυφλός:

"Ε, άστο... άμα είναι να το εξηγώ 5 φορές..."

 

 

9.Μία ξανθιά τηλεφωνεί σε μια πιτσαρία στις 2 η ώρα το ξημέρωμα για να κάνει μια παραγγελία.

- Λυπάμαι κυρία μου, της λέει ο καταστηματάρχης. Τώρα κλείνουμε.

Και κείνη:

- Κλείνετε; Τότε γιατί λέτε ότι στις δύο δίνετε μία πίτσα δώρο?

 

10.Μια ξανθιά κάθεται σε μια ταράτσα και κοιτάζει κάτω την πλατεία. Απο εκεί ψηλά της φαίνονται όλα τόσο μικρά που απορεί. Βλέπει έναν κύριο να κόβει βόλτες στην πλατεία και της φαίνεται παράξενο που είναι τόσος δα.

Πάει στον 6ο όροφο και κοιτάει τον άντρα, τον βλέπει λίγο πιο μεγάλο, πάει στον 5ο και ο άντρας πάλι φαίνεται πώς μεγάλωσε. Πάει στον 4ο, στον 3ο, στον 2ο, στον 1ο και ο άντρας όλο και φαίνεται πιο μεγάλος.

Στο ισόγειο, πια ο άντρας φαινόταν γύρω στο 1.20, τον πλησιάζει και όσο μικραίνε η απόσταση που τους χώριζε όλο φαινόταν πιο ψηλός μέχρι που τον φτάνει και τον βλέπει ότι είναι κανονικός άντρας γύρω στο 1.80.

Όλο χαρά τον αγκαλιάζει και τον φιλάει.

Ο άγνωστος άντρας κοιτάζει απορημένος:

- "Με ξέρεις;" ρωτάει την ξανθιά.

- "Ε, πώς δε σε ξέρω, καλέ! Απο τόσο δα μικρούλι σε ξέρω!"

 

 

11.Γιατί οι ξανθιές φυλάνε τις δισκέτες τους σε σακουλάκια;

Για να μην κολλήσουν ιό.

 

 

12.Τι κάνει μια ξανθιά στην έρημο?

- ξεσκονίζει.

 

 

13.Τι κάνει μια ξανθιά σε ένα νεκροταφείο?

-Ψάχνει σκελετό για τα γυαλιά της!!!

 

 

14.Πάει μια ξανθία σε ένα μαγαζί και λέει:

<< Πόσο κάνει αυτή η τηλεόραση;>>

Και ο καταστηματάρχης:

<<Κυρία μου δεν πουλάμε πράγματα σε ξανθιές>>

Πάει την επόμενη φορά η ξανθία με μία κόκκινη περούκα και ξανακάνει την ίδια ερώτηση και ο καταστηματάρχης

<<Κυρία μου δεν πουλάμε σε ξανθιες>>!

Ξαναπάει η ξανθία με μία μαυρή περούκα ρωτάει την ίδια ερώτηση και ο καταστηματάρχης

<<Κυρία μου δεν πουλάμε σε ξανθιές>>

και του λέει η ξανθία:

<<Πώς καταλαβαίνετε ότι είμαι ξανθιά;>>

Και ο καταστηματάχης:

<<Μα κυρία μου αύτο που ζητάτε δεν είναι τηλεόραση αλλά φούρνος μικροκυμάτων>>!!

 

15.Είναι 2 ξανθιές και συστήνοντε:

-Πως είπες το όνομά σου;

-Δήμητρα!

-Και πως σε φωνάζουνε?

-ΔΗΜΗΤΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

 

 

16.Πώς ξέρεις ότι ένα fax έχει σταλεί από ξανθιά;

Έχει γραμματόσημο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: